MUTE Treball Final de Màster / Trabajo Final de Máster
Section outline
-
-
Avisos de la coordinació
-
Espai per plantejar qüestions d'interès general.
-
La comunicació entre l'estudiant i el tutor o tutora del treball s'ha de fer per mitjà d'aquest fòrum (no per correu electrònic). Aquest fòrum és d'accés exclusiu per al tutor o tutora i l'estudiant.
-
Documents associats a l'elaboració del TFM.
-
Aquest document conté indicacions de format i estructura, i també es pot utilitzar com a plantilla per redactar el TFM.
-
-
Adjunta el document del primer esborrany del treball i fes una reflexió sobre el procés d'elaboració a partir de les indicacions següents:
- En quin punt es troba el TFM? Quins punts del pla de treball has tractat? Quines dificultats has trobat i com les has resolt?
- Quines qüestions esperes treballar a continuació? Creus que hauràs de superar reptes especialment destacables?
-
-
-
Adjunta el document del segon esborrany del treball i fes una reflexió sobre el procés d'elaboració a partir de les indicacions següents (les preguntes es refereixen al període posterior a al lliurament del primer esborrany):
- En quin punt es troba el TFM?
- Des de l'esborrany anterior, quins punts del pla de treball has tractat? Quines dificultats has trobat i com les has resolt?
- Quines qüestions esperes treballar a continuació? Creus que hauràs de superar reptes especialment destacables?
-
-
-
Adjunta el document del tercer esborrany del treball (primera versió del treball complet) i fes una reflexió sobre el procés d'elaboració a partir de les indicacions següents (les preguntes es refereixen al període posterior a al lliurament del segon esborrany):
- En quin punt es troba el TFM? Des de l'esborrany anterior, quins punts del pla de treball has tractat? Quines dificultats has trobat i com les has resolt?
- Creus que el teu treball està acabat? Planteja els dubtes que tinguis de cara a la versió final.
-
-
-
Adjunta el document de l'esborrany final del treball i fes una reflexió sobre el procés d'elaboració a partir de les indicacions següents (les preguntes es refereixen en aquest cas a tot el TFM, no a l'última fase de treball):
- Quins punts del pla de treball has tractat? Quines dificultats has trobat i com les has resolt?
- Com has treballat les competències del màster?
- Quina creus que pot ser la projecció professional de la formació que has rebut fent aquest treball?
-