Kit accessibilitat

Kit accessibilitat

de Patiño Illa, Cristina -
Número de respuestas: 3

Bona tarda! Quan vull fer el primer pas per afegir el kit d'accessibilitat no m'apareix en el menú

En respuesta a Patiño Illa, Cristina

Re: Kit accessibilitat

de Molina Vicente, Elena -
Bon dia Cristina,
Pots tornar a provar? He demanat a l'àrea TIC i em comenten que han actualitzat les opcions del plugin i ja hauria de funcionar bé a tot el PDI
Ja em dius,
Merci,
Elena Molina
En respuesta a Molina Vicente, Elena

de Patiño Illa, Cristina -
Bon dia!
Em surt el següent missatge. Tinc aula compartida amb altres professors i no voldria que es modifiqués res del que ells tenen.
Ja em diràs .

This course has not yet been scheduled for analysis to find common accessibility issues.

By clicking on the "Submit for analysis" button, you confirm that you want all your relevant course HTML content, such as course section descriptions, activity descriptions, questions, pages, and more, to be scheduled for analysis.

This analysis will conduct multiple common accessibility checks on your course HTML content, and those results will then display on these accessibility toolkit report pages. The analysis will be processed in the background, by scheduled tasks, so its speed of completion will depend on task timings and task run schedules.
En respuesta a Patiño Illa, Cristina

de Molina Vicente, Elena -
Hola Cristina,

Es tracta d'un missatge d'avís que el plugin revisarà els continguts, però la versió que disposem, que és la gratuïta, no realitza cap canvi.

Quan vagis al bloc lateral dret a visualitzar l'informe, et dirà els problemes d'accessibilitat detectats, però per canviar-los, caldrà una acció de la teva part, no es canviarà res. Com a molt, veuran aquest bloc a la dreta amb l'anàlisi.

En tot cas, si volguessis una aula de prova per a la realització d'aquestes comprovacions, també la pots tenir. Si és així, envia'ns un URespon a la UDUTE.

Salutacions,
Elena