Error al curs que no sé trobar

Re: Error al curs que no sé trobar

de Molina Vicente, Elena -
Número de respuestas: 0

Hola Mireia,

Et contesto:

• En relació a que "els elements «italic» (i) no s'haurien d'usar per a la cursiva; en lloc d'això, s'hi hauria d'usar «em»" --> Si vas a l'editor de text Tiny i tornes a posar que és cursiva, agafarà les etiquetes «em» en comptes de «i». D'aquesta manera, els lectors de pantalla , poden interpretar correctament l'estil aplicat. L'etiqueta <i> és un estil, en canvi, l'etiqueta «em» és semàntica, cosa que significa que especifica que el text ha de ser fort o emfatitzat d'alguna manera i tot i que les dues indiquen que sigui cursiva, els lectors de pantalla ho entenen millor si es fa ús de l'etiqueta «em». Pots editar-les de manera àgil amb l'editor, tornant a definir l'estil de la paraula. Podràs continuar posant els noms en cursiva, però amb l'etiqueta correcte.
  • En relació a que"El color de contrast entre el text i el fons és massa baix." -->. Això ho mirarem, ja que com bé dius, s'haurà de modificar des del CSS aplicat a les aules virtuals.
  • En relació a que "L'extensió total del contingut de la pàgina no hauria d'excedir les 500 paraules." --> altre cop és a la retroacció i vull explicar-ho així de llarg. Es tracta d'una recomanació, quan detecta paràgrafs llargs apareix. Mira si pots reduïr aquests paràgrafs, seguint pautes de lectura fàcil.
  • "L'absència d'encapçalaments fa el contingut menys estructurat i més difícil de llegir." --> Ho diu perquè al text no troba que facis servir l'estructura de títols o headings i de paràgrafs. Ho detecta com tot el text sense cap títol.

Espero haver-te ajudat i si tens més dubtes en parlem,

Salutacions,

Elena