Dubtes

Dubtes

by Vila Martí, Anna -
Number of replies: 1

Hola,

ja he arribat al final del curs i m'ha semblat molt interessant. He provat d'adaptar tot allò que podia però m'han sorgit uns quants dubtes:

- Si torno a analitzar la meva aula i vaig a "més / accessibility toolkit" m'apareix aquest anàlisis

Si vaig a editar, per reparar els errors, veig que en el primer cas ja està marcada la negreta com a strong i en el segon cas, la única cursiva correspon a un text que afegeix Moodle per defecte:

- Per altra banda, en el cas de les meves assignatures a on pels estudiants de la modalitat semipresencial hi ha vídeos, que es graven al petit plató, si el que hem de fer és pujar-los al youtube per obtenir una transcripció, per després afegir-ho al MEdial i pujar-ho. Per fer això, i amb els dubtes que hi ha al voltant de Medial, ja ho penjo directament des del youtube. Crec que la universitat ha de proporcionar les eines i si Medial no es pot fer accessible d'entrada, potser cal estudiar una altra opció.

Gràcies,

Anna

In reply to Vila Martí, Anna

Re: Dubtes

by Molina Vicente, Elena -
Hola Anna,

Pel que fa a les preguntes del banc, has fet els canvis pertinents i al guardar la pregunta t'ha creat una altra versió de la pregunta (versió 2). Aquí, el plugin continua marcant com a error la versió 1 que és la que es va fer servir al qüestionari i que no s'ha canviat . El problema detectat ja s'ha resolt en la nova versió però l'error que mostra és de l'anterior que no pots modificar perquè està en ús. De cara a propers usos de la pregunta en aquesta aula o una altra si fas còpia, ja estarà resolt. Tenim pendent comunicar en breu amb els gestors del plugin per indicar aquests comportaments.

Pel que fa a la qüestió de Medial, ens aniria bé saber a quins dubtes et refereixes, si vols en parlem quan vagi bé. Actualment, Medial és el repositori Institucional de videos de la UVic. S'ha triat perquè té moltes prestacions que, en conjunt, són d'interès. L'opció de fer aquesta acció amb YouTube és per facilitar-te la feina i no haver de fer les transcripcions de manera manual. Possiblement hi ha altres eines a les xarxes, que fan aquesta acció, per exemple, sonix, però amb limitacions ja que no és una eina gratuïta.
La situació és molt dinàmica i potser aviat, Medial pot oferir aquesta funcionalitat.

Quan vulguis en parlem,
Salutacions,
Elena